Bohaterowie niezależni
W
Askanorze można spotkać przedstawicieli wielu profesji i zawodów. Tutaj znajduje się
zbiór stereotypowych poziomów umiejętności oraz wyposażenia
takowych osobników. Punkty umiejętności (PU) przy ich imionach to skala
określająca jak duże wyzwanie mogą oni stanowić dla napotkanych graczy
(jeżeli postaci graczy mają większą pulę PU, to powinni sobie w miarę
łatwo poradzić z daną postacią). Jednakowoż każdy z bohaterów
niezależnych spełnia inną rolę i wyzwanie jakie postawi przed graczami
nie musi dotyczyć walki, a na przykład handlu, kradzieży czy choćby
zwykłej rozmowy.
Milicjant PU: 10
Preferowana rasa: brak.
Preferowany atrybut: brak.
Umiejętności:
Umiejętności:
– Bijatyka 2
– Broń biała (obuchowa) 2
– Postawa 1
– Opanowanie 1
– Percepcja 1
– Zastraszanie 1
Ekwipunek:
– Kiepski nóż (typ: sztylety, rzucana, obr: k2, wt: 1).
– Pałka (typ: obuchy, obr: k3, wt: 2).
– Metr liny do krępowania.
– Zwykłe ubranie.
– Sakiewka a w niej 2k6 sztuk miedzi.
Niewolnik zwierzański PU: 10
Preferowana rasa: tylko zwierzanin.
Preferowany atrybut: brak.
Umiejętności:
Umiejętności:
– Percepcja 2
– Rzemiosło (budownictwo) 2
– Rzemiosło (uprawa) 2
– Skradanie się 1
Ekwipunek:
– Obroża niewolnika.
– Przepaska biodrowa.
Wieśniak PU: 10
Preferowana rasa: brak.
Preferowany atrybut: brak.
Umiejętności:
Umiejętności:
– Bieg 1
– Empatia 1
– Jeździectwo 1
– Rzemiosło (uprawa) 3
– Kupiectwo 1
Ekwipunek:
– Kiepski nóż (typ: sztylety, rzucana, obr: k2, wt: 1).
– Zwykłe ubranie.
– Sakiewka a w niej k6 sztuk miedzi.
Bandyta PU: 20
Preferowana rasa: brak.
Preferowany atrybut: brak.
Umiejętności:
Umiejętności:
– Wszystkie umiejętności rasowe rozwinięte na poziom 2gi.
– Bijatyka 2
– Broń biała (sztylety) 3
– Kradzież 2
– Percepcja 1
– Postawa 1
– Uniki 2
– Zastraszanie 2
Ekwipunek:
– Pancerz skórzany (wzmocniony lekki pancerz: 2 LKP, 0 CKP, -1 kary za zbroję).
– Sztylet (typ: sztylety, rzucana, obr: k3+1, wt: 2).
– Kiepskie krótkie ostrze (typ: sztylety, miecze, obr: k6, wt: 2).
– Zwykłe ubranie.
– Sakiewka a w niej k6 sztuk miedzi.
Kapłan PU: 20
Preferowana rasa: brak.
Preferowany atrybut: Ogłada.
Umiejętności:
Umiejętności:
– Wszystkie umiejętności rasowe rozwinięte na poziom 2gi.
– Ulubiona umiejętność bóstwa 3
– Empatia 1
– Retoryka 3
– Opanowanie 2
– Wiedza Akademicka 2
Czytanie i Pisanie: Tak
Ekwipunek:
– Ulubiona broń bóstwa.
– Symbol bóstwa.
– Szaty kapłańskie.
– Święta księga wyznawanej religii.
– Sakiewka a w niej k6 sztuk srebra.
Łowca niewolników PU: 20
Preferowana rasa: brak.
Preferowany atrybut: brak.
Umiejętności:
Umiejętności:
– Wszystkie umiejętności rasowe rozwinięte na poziom 2gi.
– Broń biała (obuchy) 3
– Percepcja 2
– Przetrwanie 3
– Opanowanie 1
– Zastraszanie 2
Ekwipunek:
– Pancerz skórzany (wzmocniony lekki pancerz: 2 LKP, 0 CKP, -1 kary za zbroję).
– Lekki obuch (typ: obuchy, obr: k6, wt: 3).
– 10 metrów liny.
– Kajdany.
– Sidła unieruchamiające.
– Sakiewka a w niej k6 sztuk miedzi.
Mieszczanin PU: 20
Preferowana rasa: brak.
Preferowany atrybut: brak.
Umiejętności:
Umiejętności:
– Wszystkie umiejętności rasowe rozwinięte na poziom 2gi.
– Bieg 2
– Bijatyka 2
– Kupiectwo 2
– Percepcja 2
– Retoryka 2
– Rzemiosło (dowolne) 2
– Skradanie się 1
– Wiedza Akademicka 1
Ekwipunek:
– Sztylet (typ: sztylety, rzucana, obr: k3+1, wt: 2).
– Zwykłe ubranie.
– Sakiewka a w niej 2k6 sztuk miedzi.
Myśliwy PU: 20
Preferowana rasa: brak.
Preferowany atrybut: Inteligencja lub Zręczność.
Umiejętności:
Umiejętności:
– Wszystkie umiejętności rasowe rozwinięte na poziom 2gi.
– Bieg 1
– Broń dystansowa (łuki) 3
– Pływanie 1
– Percepcja 2
– Przetrwanie 3
– Skradanie się 2
Ekwipunek:
– Skórzana kamizelka (lekki pancerz: 1 LKP, 0 CKP, 0 kary za zbroję).
– Łuk krótki (typ: łuki, obr: k6+k3, wt: 2, am: 15 strzał).
– Sztylet (typ: sztylety, rzucana, obr: k3+1, wt: 2).
– Sidła unieruchamiające.
– Zwykłe ubranie.
– Sakiewka a w niej k6 sztuk miedzi.
Najemnik PU: 20
Preferowana rasa: brak.
Preferowany atrybut: Siła lub Wytrzymałość.
Umiejętności:
Umiejętności:
– Wszystkie umiejętności rasowe rozwinięte na poziom 2gi.
– Bijatyka 1
– Broń biała (topory) 3
– Broń dystansowa (łuki) 1
– Opanowanie 2
– Percepcja 2
– Postawa 2
– Tarcza 2
Ekwipunek:
– Brygantyna (wzmocniony średni pancerz: 1 LKP, 2 CKP, -2 kary za zbroję)
– Mała tarcza (typ: tarcza, obr: k3, wt: 4).
– Topór (typ: topory, rzucana, obr: k6+k3, wt: 4).
– Łuk krótki (typ: łuki, obr: k6+k3, wt: 2, am: 15 strzał).
– Sztylet (typ: sztylety, rzucana, obr: k3+1, wt: 2).
– Zwykłe ubranie.
– Sakiewka a w niej k6 sztuk miedzi.
Rycerz zakonu oczyszczenia PU: 20
Preferowana rasa: Człowiek.
Preferowany atrybut: Wytrzymałość.
Umiejętności:
Umiejętności:
– Wszystkie umiejętności rasowe rozwinięte na poziom 2gi.
– Broń biała (obuchowa) 3
– Opanowanie 2
– Percepcja 1
– Postawa 2
– Tarcza 3
– Wiedza Magia 1
Ekwipunek:
– Zbroja łuskowa (wzmocniony ciężki pancerz: 0 LKP, 3 CKP, -3 kary za zbroję).
– Duża tarcza (typ: tarcza, obr: k3, wt: 6).
– Średni obuch (typ: obuchy, obr: k6+k3, wt: 4).
– Sztylet (typ: sztylety, rzucana, obr: k3+1, wt: 2).
– Kajdany.
– Sidła okaleczające.
– Biały płaszcz zakonu oczyszczenia.
– Biała tunika zakonu oczyszczenia.
– Sakiewka a w niej 2k6 sztuk miedzi.
Strażnik miejski PU: 20
Preferowana rasa: brak.
Preferowany atrybut: brak.
Umiejętności:
Umiejętności:
– Wszystkie umiejętności rasowe rozwinięte na poziom 2gi.
– Bieg 1
– Broń biała (obuchowa) 3
– Empatia 2
– Percepcja 3
– Uniki 1
– Zastraszanie 2
Ekwipunek:
– Pancerz kolczy (średni pancerz: 1 LKP, 1 CKP, -1 kary za zbroję).
– Pałka (typ: obuchy, obr: k3, wt: 2).
– Sztylet (typ: sztylety, rzucana, obr: k3+1, wt: 2).
– Kajdany.
– Tunika straży.
– Sakiewka a w niej 2k6 sztuk miedzi.
Wojownik zwierzański PU: 20
Preferowana rasa: tylko zwierzanin.
Preferowany atrybut: brak.
Umiejętności:
Umiejętności:
– Wszystkie umiejętności rasowe rozwinięte na poziom 2gi.
– Bijatyka 1
– Broń biała (drzewcowa) 3
– Broń dystansowa (łuki) 2
– Postawa 1
– Uniki 2
– Skradanie się 3
Ekwipunek:
– Kiepska dzida (typ: drzewcowa, obr: k6+k3-1, wt: 3).
– Kiepski krótki łuk (typ: łuki, obr: k6+k3-1, wt: 1, am: 15 strzał).
– Sidła unieruchamiające.
– Przepaska biodrowa.
Złodziej PU: 20
Preferowana rasa: brak.
Preferowany atrybut: Zręczność.
Umiejętności:
Umiejętności:
– Wszystkie umiejętności rasowe rozwinięte na poziom 2gi.
– Akrobatyka 1
– Bieg 2
– Kradzież 3
– Percepcja 2
– Uniki 1
– Skradanie się 3
Ekwipunek:
– Sztylet (typ: sztylety, rzucana, obr: k3+1, wt: 2).
– 10 metrów liny.
– Worek na łupy.
– Zestaw wytrychów.
– Zwykłe ubranie.
– Sakiewka a w niej k6 sztuk miedzi.
Agent bractwa życia PU: 30
Preferowana rasa: dowolny diablokrwisty.
Preferowany atrybut: Siła woli.
Umiejętności:
Umiejętności:
– Wszystkie umiejętności rasowe rozwinięte na poziom 2gi.
– Broń biała (sztylety) 2
– Percepcja 3
– Opanowanie 3
– Uniki 2
– Skradanie się 3
– Wpływu 2
Czytanie i Pisanie: Tak
Moc: 2
Znane zaklęcia:
– Wpływu: Iluzja, Niewykrywalność, Sen, Sugestia, Wiadomość.
Ekwipunek:
– Sztylet (typ: sztylety, rzucana, obr: k3+1, wt: 2).
– Magiczny pierścień (narzędzie magiczne).
– Kamień w kształcie jaja.
– Zwykłe ubranie.
– Sakiewka a w niej 2k6 sztuk miedzi.
Gwardzista Filiclaryjski PU: 30
Preferowana rasa: brak.
Preferowany atrybut: Siła Woli.
Umiejętności:
Umiejętności:
– Wszystkie umiejętności rasowe rozwinięte na poziom 2gi.
– Destrukcja 3
– Mirmagia 2
– Percepcja 2
– Opanowanie 2
– Tajemnic 2
– Transmutacja 3
– Wiedza Magia 2
Czytanie i Pisanie: Tak
Moc: 2
Znane zaklęcia:
– Destrukcja: Błyskawica, Kula ognista, Omrożenie.
– Tajemnic: Antymagia, Odepchnięcie, Rozproszenie, Wykrycie magii, Wykrycie ruchu.
– Transmutacja: Ognik, Śliskość, Tarcza.
Ekwipunek:
– Wyprawiona skórzana kamizelka (wzmocniony lekki pancerz: 2 LKP, 0 CKP, -1 kary za zbroję).
– Sztylet (typ: sztylety, rzucana, obr: k3+1, wt: 2).
– Różdżka (narzędzie magiczne).
– Wzmacniacze (1 Moc) x3.
– Eliksir leczniczy.
– Maść na rany.
– Mundur gwardzisty.
– Sakiewka a w niej 2k6 sztuk srebra.
Druid PU: 30
Preferowana rasa: brak.
Preferowany atrybut: Siła Woli lub Inteligencja.
Umiejętności:
Umiejętności:
– Wszystkie umiejętności rasowe rozwinięte na poziom 2gi.
– Magia Natury 4
– Empatia 2
– Opanowanie 2
– Percepcja 2
– Przetrwanie 2
– Retoryka 1
– Rzemiosło (uprawa) 2
– Uniki 2
– Zastraszanie 1
Ekwipunek:
– Złoty sierp (typ: specjalna, obr: k3+1, wt: 2).
– Szaty druida.
Kupiec PU: 30
Preferowana rasa: brak.
Preferowany atrybut: Ogłada.
Umiejętności:
Umiejętności:
– Wszystkie umiejętności rasowe rozwinięte na poziom 2gi.
– Empatia 2
– Jeździectwo 2
– Kupiectwo 4
– Percepcja 3
– Retoryka 2
– Wiedza Akademicka 2
Czytanie i Pisanie: Tak
Ekwipunek:
– Sztylet (typ: sztylety, rzucana, obr: k3+1, wt: 2).
– Dobre ubranie.
– Sakiewka a w niej 2k6 sztuk srebra i k2 sztuk złota.
Łowca nagród PU: 30
Preferowana rasa: brak.
Preferowany atrybut: brak.
Umiejętności:
Umiejętności:
– Wszystkie umiejętności rasowe rozwinięte na poziom 2gi.
– Broń biała (obuchy) 3
– Broń dystansowa (łuki) 3
– Jeździectwo 2
– Percepcja 2
– Postawa 2
– Przetrwanie 3
– Zastraszanie 2
Ekwipunek:
– Brygantyna (wzmocniony średni pancerz: 1 LKP, 2 CKP, -2 kary za zbroję).
– Długi łuk (typ: łuki, obr: 2k6, wt: 3, am: 15 strzał).
– Średni obuch (typ: obuchy, obr: k6+k3, wt: 4).
– Sztylet (typ: sztylety, rzucana, obr: k3+1, wt: 2).
– 10 metrów liny.
– Kajdany.
– Koń z siodłem i uprzężą.
– Sidła okaleczające
– Sidła unieruchamiające.
– Zwykłe ubranie.
– Sakiewka a w niej k6 sztuk srebra.
Mag PU: 30
Preferowana rasa: brak.
Preferowany atrybut: Siła Woli.
Umiejętności:
Umiejętności:
– Wszystkie umiejętności rasowe rozwinięte na poziom 2gi.
– Krwi 2
– Leczenie 1
– Opanowanie 1
– Tajemnic 2
– Transmutacja 2
– Uzdrawianie 2
– Wpływu 2
– Wiedza Akademicka 2
– Wiedza Magia 2
– Zaklinanie 1
Czytanie i Pisanie: Tak
Moc: 3
Znane zaklęcia:
– Krwi: Oczyszczenie krwi, Przeszczep, Stabilizacja, Wsparcie
– Tajemnic: Antymagia, Odepchnięcie, Przemieszczenie, Rozproszenie, Rozwiązanie, Uderzenie, Wykrycie magii.
– Transmutacja: Wszystkie zaklęcia.
– Uzdrawianie: Adrenalinum, Uzdrowienie, Regeneracja.
– Wpływu: Groza, Iluzja, Opończa, Niewykrywalność, Sen, Sugestia, Urok, Wiadomość.
Ekwipunek:
– Kostur Transmutacji (narzędzie magiczne, typ: drzewcowa, obr: k3 x2, wt: 2).
– Wzmacniacze (1 Moc) x5.
– Szaty maga.
– Sakiewka a w niej 2k6 sztuk srebra.
Mag bitewny PU: 30
Preferowana rasa: brak.
Preferowany atrybut: brak.
Umiejętności:
Umiejętności:
– Wszystkie umiejętności rasowe rozwinięte na poziom 2gi.
– Bieg 1
– Broń biała (miecze) 2
– Destrukcja 2
– Mirmagia 3
– Opanowanie 2
– Percepcja 2
– Postawa 2
– Uniki 2
– Wiedza Magia 1
– Zastraszanie 1
Czytanie i Pisanie: Tak
Moc: 2
Znane zaklęcia:
– Destrukcja: Broń Piorunów, Błyskawica, Kula ognista, Ochłodzenie, Omrożenie, Pocisk ognisty, Zamieć.
Ekwipunek:
– Dobra brygantyna (wzmocniony średni pancerz: 1 LKP, 2 CKP, -1 kary za zbroję)
– Półtoraręczne ostrze (typ: miecze, obr: k6+k3+1 lub 2k6, wt: 4).
– Sztylet (typ: sztylety, rzucana, obr: k3+1, wt: 2).
– Eliksir leczniczy.
– Maść na rany.
– Zwykłe ubranie.
– Sakiewka a w niej k6 sztuk srebra.
Medyk PU: 30
Preferowana rasa: brak.
Preferowany atrybut: Inteligencja.
Umiejętności:
Umiejętności:
– Wszystkie umiejętności rasowe rozwinięte na poziom 2gi.
– Alchemia 3
– Leczenie 3
– Opanowanie 3
– Percepcja 3
– Wiedza Akademicka 3
Czytanie i Pisanie: Tak
Ekwipunek:
– Świetny nóż (typ: sztylety, rzucana, obr: k2+2, wt: 3).
– Eliksir leczniczy.
– Eliksir oczyszczający.
– Eliksir rozgrzewający.
– Eliksir wzmacniający.
– Lniane bandarze.
– Narzędzia medyczne.
– Torba na odczynniki.
– Zestaw alchemiczny.
– Szary fartuch.
– Sakiewka a w niej k6 sztuk srebra.
Valradianka PU: 30
Preferowana rasa: brak.
Preferowany atrybut: Wytrzymałość.
Umiejętności:
Umiejętności:
– Wszystkie umiejętności rasowe rozwinięte na poziom 2gi.
– Broń biała (drzewcowa) 2
– Broń biała (miecze) 3
– Jeździectwo 2
– Opanowanie 2
– Percepcja 2
– Postawa 2
– Retoryka 2
– Tarcza 3
Ekwipunek:
– Zbroja lamelkowa (wzmocniony ciężki pancerz: 0 LKP, 3 CKP, -3 kary za zbroję).
– Duża tarcza (typ: tarcza, obr: k3, wt: 6).
– Dobre długie ostrze (typ: miecze, obr: k6+k3+1 wt: 5).
– Krótki drzewiec (typ: drzewcowa, rzucana, obr: k6+k3, wt: 4).
– Koń z siodłem i uprzężą.
– Tunika zakonu Valradii.
– Sakiewka a w niej k6 sztuk srebra.
Zbir PU: 30
Preferowana rasa: brak.
Preferowany atrybut: brak.
Umiejętności:
Umiejętności:
– Wszystkie umiejętności rasowe rozwinięte na poziom 2gi.
– Bieg 2
– Bijatyka 2
– Broń biała (topory) 3
– Opanowanie 2
– Postawa 2
– Uniki 3
– Zastraszanie 3
Ekwipunek:
– Pancerz skórzany (wzmocniony lekki pancerz: 2 LKP, 0 CKP, -1 kary za zbroję).
– Topór (typ: topory, rzucana, obr: k6+k3, wt: 4).
– Sztylet (typ: sztylety, rzucana, obr: k3+1, wt: 2).
– Zwykłe ubranie.
– Sakiewka a w niej 2k6 sztuk miedzi.
Inkwizytor zakonu oczyszczenia PU: 40
Preferowana rasa: Człowiek.
Preferowany atrybut: Zręczność lub Inteligencja lub Ogłada.
Umiejętności:
Umiejętności:
– Wszystkie umiejętności rasowe rozwinięte na poziom 3ci.
– Broń biała (miecze) 3
– Broń dystansowa (kusze) 3
– Empatia 2
– Opanowanie 3
– Percepcja 2
– Retoryka 2
– Skradanie się 1
– Uniki 2
– Wiedza Magia 2
– Zastraszanie 3
Czytanie i Pisanie: Tak
Ekwipunek:
– Dobry pancerz skórzany (wzmocniony lekki pancerz: 2 LKP, 0 CKP, 0 kary za zbroję).
– Półtoraręczne ostrze (typ: miecze, obr: k6+k3+1 lub 2k6, wt: 4).
– Kusza (typ: kusze, obr: 3k6, wt: 3, am: 15 bełtów).
– Dobre kajdany.
– Sidła okaleczające.
– Emblemat Inkwizytorski
– Biały płaszcz zakonu oczyszczenia.
– Biała tunika zakonu oczyszczenia.
– Sakiewka a w niej 2k6 sztuk srebra.
Rycerz PU: 40
Preferowana rasa: brak.
Preferowany atrybut: Siła lub Wytrzymałość.
Umiejętności:
Umiejętności:
– Wszystkie umiejętności rasowe rozwinięte na poziom 3ci.
– Broń biała (miecze) 3
– Broń biała (drzewcowa) 3
– Broń dystansowa (łuki) 2
– Postawa 2
– Jeździectwo 3
– Opanowanie 2
– Percepcja 2
– Retoryka 3
– Tarcza 2
– Zastraszanie 1
Czytanie i Pisanie: Tak
Ekwipunek:
– Dobra pełna zbroja (wielowarstwowy pancerz 2 LKP, 2 CKP, -2 kary za zbroję).
– Dobra duża tarcza (typ: tarcza, obr: k3, wt: 7).
– Dobry długi drzewiec (typ: drzewcowa, obr: 2k6, wt: 5).
– Dobre długie ostrze (typ: miecze, obr: k6+k3+1, wt: 5).
– Rumak z siodłem i uprzężą.
– Tunika herbowa.
– Sakiewka a w niej k6 sztuk złota.
Skrytobójca PU: 40
Preferowana rasa: brak.
Preferowany atrybut: Zręczność.
Umiejętności:
Umiejętności:
– Wszystkie umiejętności rasowe rozwinięte na poziom 3ci.
– Akrobatyka 2
– Alchemia 3
– Bieg 3
– Bijatyka 2
– Broń biała (sztylety) 3
– Percepcja 2
– Opanowanie 2
– Skradanie się 3
– Wspinaczka 2
– Wyzwalanie się 1
Czytanie i Pisanie: Tak
Ekwipunek:
– Dobry pancerz skórzany (wzmocniony lekki pancerz: 2 LKP, 0 CKP, 0 kary za zbroję).
– Świetny nóż (typ: sztylety, rzucana, obr: k2+2, wt: 3).
– Sztylet (typ: sztylety, rzucana, obr: k3+1, wt: 2).
– 10 metrów liny z kotwiczką.
– Sevenum (mikstura).
– Trucizna paraliżująca x2.
– Trucizna śmiercionośnika x2.
– Zestaw alchemiczny.
Zwierzański szaman PU: 40
Preferowana rasa: tylko zwierzanin, preferowanie diablokrwisty.
Preferowany atrybut: brak.
Umiejętności:
Umiejętności:
– Wszystkie umiejętności rasowe rozwinięte na poziom 3ci.
– Alchemia 3
– Broń dystansowa (rzucana) 3
– Empatia 2
– Krwi 3
– Leczenie 2
– Opanowanie 3
– Skradanie się 2
– Wiedza Magia 2
– Wiedza Akademicka 1
Moc: 2
Znane zaklęcia:
– Krwi: wszystkie
Ekwipunek:
– Kostur Krwi (narzędzie magiczne, typ: drzewcowa, obr: k3 x2, wt: 2).
– Kiepski zestaw alchemiczny.
– Krzesiwo
– Adrenalinum (mikstura)
– Eliksir leczniczy
– Eliksir oczyszczający
– Eliksir rozgrzewający
– Eliksir wzmacniający
– Maść na rany (mikstura)
– Olej ognisty (mikstura) x4
– Opinum (mikstura) x2
– Trucizna śmiercionośnika
– Torba na mikstury, maści i odczynniki.
– Przepaska biodrowa i biżuteria szamana.
Czarodziej Gildii Magów PU: 50
Preferowana rasa: brak.
Preferowany atrybut: Siła Woli.
Umiejętności:
Umiejętności:
– Wszystkie umiejętności rasowe rozwinięte na poziom 3ci.
– Alchemia 1
– Destrukcja 2
– Nekromancja 2
– Opanowanie 2
– Tajemnic 2
– Transmutacja 2
– Percepcja 2
– Przestrzeni 2
– Retoryka 2
– Wiedza Akademicka 2
– Wiedza Magia 4
– Wpływu 2
– Zaklinanie 2
Czytanie i Pisanie: Tak
Moc: 3
Znane zaklęcia:
– Destrukcja: wszystkie.
– Nekromancja: wszystkie.
– Tajemnic: wszystkie.
– Transmutacja: wszystkie.
– Przestrzeni: wszystkie.
– Wpływu: wszystkie.
Ekwipunek:
– Kostur Transmutacji (narzędzie magiczne, typ: drzewcowa, obr: k3 x2, wt: 2).
– Magiczny pierścień (narzędzie magiczne).
– Wzmacniacze (1 Moc) x5.
– Wzmacniacze (2 Moc) x2.
– Szaty maga.
– Sakiewka a w niej 3k6 sztuk srebra.
Czarodziej Związku Czarodziejów Derat PU: 50
Preferowana rasa: brak.
Preferowany atrybut: Siła Woli.
Umiejętności:
Umiejętności:
– Wszystkie umiejętności rasowe rozwinięte na poziom 3ci.
– Alchemia 2
– Destrukcja 2
– Opanowanie 2
– Percepcja 2
– Przestrzeni 4
– Retoryka 2
– Wiedza Akademicka 2
– Wiedza Magia 2
– Wpływu 2
– Zaklinanie 3
Czytanie i Pisanie: Tak
Moc: 4
Znane zaklęcia:
– Destrukcja: Broń piorunów, Błyskawica, Łańcuch piorunów, Omrożenie, Pocisk Ognisty, Wstrząs.
– Przestrzeni: wszystkie.
Ekwipunek:
– Kostur Destrukcji (narzędzie magiczne, typ: drzewcowa, obr: k3 x2, wt: 2).
– Różdżka (narzędzie magiczne).
– Wzmacniacze (2 Moc) x5.
– Eliksir oczyszczający
– Eliksir rozgrzewający
– Olej ognisty (mikstura) x2
– Opinum (mikstura) x2
– Torba na mikstury, maści i odczynniki.
– Zestaw alchemiczny.
– Szaty maga.
– Sakiewka a w niej 3k6 sztuk srebra.
Czarodziej oblężniczy (Gildia Magów) PU: 50
Preferowana rasa: brak.
Preferowany atrybut: Siła Woli lub Wytrzymałość.
Umiejętności:
Umiejętności:
– Wszystkie umiejętności rasowe rozwinięte na poziom 3ci.
– Broń biała (drzewcowa) 3
– Destrukcja 3
– Opanowanie 3
– Percepcja 2
– Postawa 2
– Tarcza 3
– Transmutacja 3
– Wiedza Akademicka 1
– Wiedza Magia 2
Czytanie i Pisanie: Tak
Moc: 4
Znane zaklęcia:
– Destrukcja: wszystkie.
– Transmutacja: wszystkie.
Ekwipunek:
– Pełny pancerz (wzmocniony wielowarstwowy pancerz: 2 LKP, 3 CKP, -3 kary za zbroję).
– Pawęż (typ: tarcza, obr: k3, wt: 8, -2 kary za zbroję).
– Krótki drzewiec (typ: drzewcowa, rzucana, obr: k6+k3, wt: 4).
– Świetny Kostur Transmutacji (narzędzie magiczne, typ: drzewcowa, obr: k3+1 x2, wt: 3).
– Świetny Kostur Destrukcji (narzędzie magiczne, typ: drzewcowa, obr: k3+1 x2, wt: 3).
– Wzmacniacze (2 Moc) x3.
– Opinum (mikstura)
– Szaty maga.
– Sakiewka a w niej 3k6 sztuk srebra.
Uderzeniowy mag bitewny PU: 50
Preferowana rasa: dragonita.
Preferowany atrybut: brak.
Umiejętności:
Umiejętności:
– Wszystkie umiejętności rasowe rozwinięte na poziom 3ci.
– Bieg 2
– Broń biała (miecze) 3
– Destrukcja 4
– Mirmagia 2
– Opanowanie 2
– Percepcja 2
– Postawa 2
– Uniki 3
– Wiedza Magia 2
– Zastraszanie 2
Czytanie i Pisanie: Tak
Moc: 3
Znane zaklęcia:
– Destrukcja: wszystkie.
Ekwipunek:
– Dragoński pancerz uderzeniowy (Dobry wzmocniony średni pancerz z dragońskiej stali: 1 LKP, 3 CKP, -1 kary za zbroję).
– Dragorad (Dobre półtoraręczne ostrze z dragońskiej stali, typ: miecze, obr: k6+k3+1 lub 2k6, wt: 7).
– Magiczny pierścień (narzędzie magiczne).
– Opinum (mikstura)
– Mundur Uderzeniowego.
– Sakiewka a w niej 3k6 sztuk srebra.
Wódz Zwierzański PU: 50
Preferowana rasa: tylko zwierzanin.
Preferowany atrybut: brak.
Umiejętności:
Umiejętności:
– Wszystkie umiejętności rasowe rozwinięte na poziom 3ci.
– Bieg 2
– Broń biała (drzewcowa) 3
– Broń biała (żądło) 4
– Broń dystansowa (łuki) 3
– Opanowanie 2
– Postawa 2
– Retoryka 2
– Skradanie się 4
– Uniki 2
– Zastraszanie 2
Ekwipunek:
– Kiepska dzida (typ: drzewcowa, obr: k6+k3-1, wt: 3).
– Kiepskie żądło (typ: specjalna, obr: k6-1, wt: 2).
– Kiepski krótki łuk (typ: łuki, obr: k6+k3-1, wt: 1, am: 15 strzał).
– Sidła unieruchamiające.
– Przepaska biodrowa.
Heros PU: 150
Preferowana rasa: brak.
Preferowany atrybut: brak.
Umiejętności:
Umiejętności:
– Wszystkie umiejętności rasowe rozwinięte na poziom 5ty.
– Bijatyka 3
– Broń biała (wybrana) 5
– Broń biała (miecze) 4
– Broń dystansowa (łuki) 3
– Postawa 4
– Uniki 4
– Mirmagia 3
– Uzdrawianie 4
– Akrobatyka 2
– Bieg 3
– Empatia 3
– Jeździectwo 3
– Leczenie 2
– Opanowanie 4
– Percepcja 3
– Pływanie 2
– Przetrwanie 3
– Retoryka 3
– Wiedza Magia 3
– Wyzwalanie się 2
– Zastraszanie 3
Czytanie i Pisanie: Tak
Moc: 3
Znane zaklęcia:
–
Uzdrowienie: Adrenalinum, Niezwykły atak, Przyśpieszenie, Titanium,
Uzdrowienie, Zwiększenie siły, Zwiększenie szybkości, Zwiększenie
wytrzymałości, Zwiększenie zręczności.
Ekwipunek:
–
Świetny wzmocniony średni pancerz ze stali dragońskiej i skóry
lwoniedźwiedzia: 2 LKP, 4 CKP, -1 kary za zbroję, cena: 510 stuk złota,
zaklęty czarem Odporności na krwawienie.
– Świetny miecz z virdyjskiej stali: typ: miecze, obr: k6+k3+3, wt: 4, cena: 138 sztuk złota.
– Legendernej jakości wybrana broń z virdyjskiej stali zaklęta czarem wampirycznej broni.
– Różdżka (narzędzie magiczne)
– Rumak z siodłem i uprzężą.
– Wspaniałe szaty.
– Wzmacniacze (2 Moc) x3
– Eliksir leczniczy
– Eliksir oczyszczający
– Eliksir wzmacniający
– Sakiewka a w niej k6 *5 sztuk złota.
Gotowe postaci dla graczy
Tutaj z kolei znajduje się kilka postaci stworzonych jako przykład lub pakiet na szybki start dla graczy.
Alar, łucznik rodu
Sił 6
Zrę 10
Szy 8
Wyt 8
Int 10
SW 8
Ogd 8
Cechy Specjalne:
– Skrzydła
Umiejętności:
– Broń dystansowa (łuki) 3
– Latanie 2
– Opanowanie 1
– Percepcja 2
– Przetrwanie 2
– Retoryka 1
– Rzemiosło (sztuka) 1
– Uniki 2
– Wiedza Akademicka 1
– Zastraszanie 1
Pochodzenia: Avar, rezydent górskiego pałacu
Czytanie i pisanie: Tak
Języki: wspólny, alarski.
Ekwipunek:
– Skórzana kamizelka (lekki pancerz: 1 LKP, 0 CKP, 0 kary za zbroję).
– Łuk długi (typ: łuki, obr: 2k6, wt: 3, am: 15 strzał).
– Sztylet (typ: sztylety, rzucana, obr: k3+1, wt: 2).
– Kiepski sztylet (typ: sztylety, rzucana, obr: k3, wt: 1).
– Plecak, a w nim: koc, drewniana miska i sztućce.
– Sidła unieruchamiające.
– Zwykłe ubranie.
– 14 sztuk złota.
Człowiek, alchemik
Sił 6
Zrę 6
Szy 8
Wyt 8
Int 10
SW 8
Ogd 10
Cechy Specjalne:
– Przystosowanie
Umiejętności:
– Alchemia 2
– Kupiectwo 2
– Leczenie 2
– Opanowanie 2
– Percepcja 2
– Przetrwanie 2
– Retoryka 1
– Wiedza Akademicka 2
Pochodzenia: Lorenis, niezależny alchemik
Czytanie i pisanie: Tak
Języki: wspólny
Ekwipunek:
– Nóż (typ: sztylety, rzucana, obr: k2+1, wt: 2).
– Kiepski sztylet (typ: sztylety, rzucana, obr: k3, wt: 1).
– Sevenum (mikstura)
– Torba na odczynniki
– Plecak, a w nim: koc, drewniana miska i sztućce.
– Zestaw alchemiczny
– Zwykłe ubranie.
– 10 sztuk złota.
Człowiek, najemnik
Sił 6
Zrę 10
Szy 8
Wyt 10
Int 8
SW 8
Ogd 6
Cechy Specjalne:
– Przystosowanie
Umiejętności:
– Bieg 2
– Bijatyka 1
– Broń biała (miecze) 3
– Broń dystansowa (łuki) 2
– Opanowanie 2
– Postawa 2
– Tarcza 2
Pochodzenia: Dragonia
Czytanie i pisanie: Nie
Języki: wspólny
Ekwipunek:
– Brygantyna (wzmocniony średni pancerz: 1 LKP, 2 CKP, -2 kary za zbroję).
– Półtoraręczne ostrze (typ: miecze, obr: k6+k3+1 lub 2k6, wt: 4).
– Sztylet (typ: sztylety, rzucana, obr: k3+1, wt: 2).
– Kiepski sztylet (typ: sztylety, rzucana, obr: k3, wt: 1).
– Plecak, a w nim: koc, drewniana miska i sztućce.
– Zwykłe ubranie.
– 10 sztuk złota.
Dragonita, mag bitewny
Sił 8
Zrę 8
Szy 8
Wyt 10
Int 8
SW 10
Ogd 6
Cechy Specjalne:
– Odporność na ból
– Odporność na ogień
– Pazury
Umiejętności:
– Bijatyka 1
– Broń biała (miecze) 2
– Destrukcja 2
– Mirmagia 2
– Opanowanie 1
– Postawa 1
– Uniki 2
– Wiedza Magia 2
Pochodzenia: Dragonia, mag bitewny
Czytanie i pisanie: Tak
Moc: 2
Języki: wspólny
Zaklęcia:
– Destrukcja: Broń płomieni, Błyskawica, Kula ognista.
Ekwipunek:
– Nitowana skórznia (wzmocniony średni pancerz: 1 LKP, 1 CKP, -1 kary za zbroję).
– Półtoraręczne ostrze (typ: miecze, obr: k6+k3+1 lub 2k6, wt: 4).
– Kiepski sztylet (typ: sztylety, rzucana, obr: k3, wt: 1).
– Plecak, a w nim: koc, drewniana miska i sztućce.
– Zwykłe ubranie.
– 10 sztuk złota.
Lanai, czarodziejka
Sił 6
Zrę 8
Szy 8
Wyt 8
Int 8
SW 10
Ogd 10
Cechy Specjalne:
– Piękno
Umiejętności:
– Alchemia 2
– Kupiectwo 1
– Opanowanie 2
– Przebieranie 1
– Retoryka 2
– Transmutacja 2
– Uzdrawianie 2
– Wiedza Magia 2
Pochodzenia: Filiclaria, studentka akademii magicznej
Czytanie i pisanie: Tak
Moc: 2
Języki: wspólny, starowschodni
Zaklęcia:
– Transmutacja: Ognik, Skórozbroja, Tarcza.
– Uzdrawianie: Adrenalinum, Niezwykły atak, Uzdrowienie.
Ekwipunek:
– Różdżka (narzędzie magiczne).
– Kiepski sztylet (typ: sztylety, rzucana, obr: k3, wt: 1).
– Plecak, a w nim: koc, drewniana miska i sztućce.
– Zwykłe ubranie.
– 10 sztuk złota.
Niren, druid
Sił 8
Zrę 8
Szy 8
Wyt 8
Int 8
SW 10
Ogd 8
Cechy Specjalne:
– Antymag
Umiejętności:
– Empatia 2
– Magia Natury 3
– Odporność na magię 2
– Opanowanie 1
– Przetrwanie 2
– Rzemiosło (uprawa) 2
– Uniki 2
Pochodzenia: Elrenis, druid
Czytanie i pisanie: Nie
Języki: wspólny
Ekwipunek:
– Złoty sierp (typ: specjalna, obr: k3+1, wt: 2).
– Kij (typ: drzewcowa, obr: k3 x2, wt: 2).
– Kiepski sztylet (typ: sztylety, rzucana, obr: k3, wt: 1).
– Plecak, a w nim: koc, drewniana miska i sztućce.
– Zwykłe ubranie.
– 10 sztuk złota.
Sevek, złodziej
Sił 6
Zrę 10
Szy 10
Wyt 8
Int 8
SW 8
Ogd 8
Cechy Specjalne:
– Poliglota
– Przyśpieszenie
Umiejętności:
– Bieg 2
– Broń biała (sztylety) 2
– Kupiectwo 1
– Kradzież 2
– Oburęczność 2
– Percepcja 2
– Skradanie się 2
– Uniki 2
Pochodzenia: Lorenis, złodziej
Czytanie i pisanie: Nie
Języki: wspólny
Ekwipunek:
– Sztylet (typ: sztylety, rzucana, obr: k3+1, wt: 2).
– Kiepski sztylet (typ: sztylety, rzucana, obr: k3, wt: 1).
– 10 metrów liny.
– Plecak, a w nim: koc, drewniana miska i sztućce.
– Worek.
– Zestaw wytrychów.
– Zwykłe ubranie.
– 10 sztuk złota.
Vang, rycerz
Sił 10
Zrę 8
Szy 6
Wyt 10
Int 8
SW 8
Ogd 8
Cechy Specjalne:
– Mięsożerca
– Potęga
– Regeneracja
– Ślepota w świetle
– Widzenie w ciemnościach
Umiejętności:
– Broń biała (obuchy) 3
– Jeździectwo 1
– Opanowanie 2
– Percepcja 2
– Postawa 2
– Przetrwanie 2
– Tarcza 2
Pochodzenia: Avar, tarczownik
Czytanie i pisanie: Nie
Języki: wspólny
Ekwipunek:
– Zbroja łuskowa (ciężki pancerz: 0 LKP, 2 CKP, -2 kary za zbroję).
– Duża tarcza (typ: tarcza, obr: k3, wt: 6).
– Średni obuch (typ: obuchy, obr: k6+k3, wt: 4).
– Kiepski sztylet (typ: sztylety, rzucana, obr: k3, wt: 1).
– Plecak, a w nim: koc, drewniana miska i sztućce.
– Zwykłe ubranie.
– 10 sztuk złota.
Zwierzanin (luen), niewolny pies tropiący
Sił 10
Zrę 8
Szy 8
Wyt 8
Int 10
SW 6
Ogd 8
Cechy Specjalne:
– Pazury
– Widzenie w ciemnościach
Umiejętności:
– Bijatyka 2
– Empatia 2
– Percepcja 3
– Pływanie 1
– Przetrwanie 2
– Skradanie się 1
– Uniki 2
– Wyzwalanie się 1
– Zastraszenie 2
Pochodzenia: Derat, szczur miejski
Czytanie i pisanie: Nie
Języki: wspólny, starowschodni
Ekwipunek:
– Obroża niewolnika.
– Plecak na rzeczy pana.
– Łachmany.
(resztę domyślnego ekwipunku i złoto dostaje pan niewolnika)
Diablokrwisty człowiek, ukryty
Sił 8
Zrę 8
Szy 8
Wyt 8
Int 8
SW 8
Ogd 8
Cechy Specjalne:
– Manifestacja (szał)
– Przystosowanie
– Widzenie w ciemnościach i w świetle
Umiejętności:
– Broń biała (topory) 2
– Kradzież 1
– Percepcja 2
– Przebieranie 2
– Opanowanie 3
– Skradanie się 2
– Zastraszanie 2
Pochodzenia: Ziemie zakonne, złodziej
Czytanie i pisanie: Nie
Języki: wspólny
Ekwipunek:
– Topór (typ: topory, rzucana, obr: k6+k3, wt: 4).
– Kiepski sztylet (typ: sztylety, rzucana, obr: k3, wt: 1).
– 10 metrów liny.
– Plecak, a w nim: koc, drewniana miska i sztućce.
– Worek.
– Zestaw wytrychów.
– Zwykłe ubranie.
– 10 sztuk złota.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz