Askanor RPG – Munchkin




Munchkin

To przykładowa postać, której kreacja ma miejsce, gdy Mistrz Gry pozwoli na swobodne wybieranie diablokrwistych manifestacji i jednocześnie dopuści podwójną zasadę 8, a gracz będzie miał gdzieś wszelkie fabularne wątki i opisy. Jest to czysta i w pewnym stopniu upośledzona potęga mechaniczna...

Narysował Witkacy1994
Janusz Munchkin
Rasa: Dragonita, diablokrwisty
Tło: Weteran
Kon 10 Zwi 10 Per 10 Ums 9 Ogd 8

Cechy Specjalne:
- Manifestacja (Idealne Ciało)
- Manifestacja (Talent Magiczny)
- Odporność na ból
- Odporność na żywioł (Mróz)
- Widzenie w ciemnościach i świetle

Umiejętności:
- Walka Wręcz, poz. 2
- Strzelectwo, poz. 1
- Wola, poz. 5
- Opanowanie, poz. 1
- Spostrzegawczość, poz. 1

Zaklęcia:
- Wola: Antymagia

Ekwipunek:
- Średni obuch (k6+k3 w4)
- Zbroja łuskowa (0 LKP, 2 CKP, -2 kara)
- Duża tarcza (k3 w6)
- Kiepski sztylet (k3 w1 8s)
- plecak (koc, miska, sztućce)
- zwykłe ubranie.
Pieniądze: 1zł 0sr 0gr

UWAGA: PRZYKŁAD TEJ POSTACI TO OSTRZEŻENIE!! GRANIE MAKSYMALIZOWANYMI POSTACIAMI W SYSTEMIE ASKANOR DAJE ZGUBNE POCZUCIE POTĘGI ORAZ NARAŻA POSTACI GRACZY NA PRZEDWCZESNĄ ŚMIERĆ POMIMO POZORNEJ PRZEWAGI!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz