Co to za miejsce?


Na początek zwięźle: Iwanteka to blog, gdzie moja skromna osoba (tytułowy Iwan) umieszcza teksty swojego autorstwa, aby udostępnić je czytelnikom. Można to nazwać biblioteką mych prac.

Moje prace obejmować będą głównie opracowania, opowiadania oraz teksty związane z tradycyjnymi grami RPG. Większość z nich będzie dostępna pod zakładkami etykiet u góry strony, bądź pod linkami umieszczonymi w bocznym menu szybkiego dostępu.

Wszystkie moje prace są strzeżone prawami autorskimi i domagam się ich poszanowania. Zabrania się upubliczniania mych tekstów bez moich personaliów oraz odnośnika do ich źródła (tzn.: tego bloga). Dotyczy to zwłaszcza opowiadań. Jeżeli ktoś chce opublikować mój tekst na dowolnej stronie internetowej, najpierw powinien zapytać mnie o zgodę. Mail kontaktowy: paweliwanowski91@gmail.com

To na razie wszystko na ten temat. Zapraszam do swobodnego czytania!

2 komentarze:

  1. Czy można też na twój e-mail zadawać pytania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sprawach konkretnych nie mam nic przeciwko. Z wymianą emaili towarzyskich już gorzej (odpowiadam bowiem średnio raz dzienne).

      Usuń