Askanor RPG – Tradycyjne klasy




Tradycyjne Klasy

To zestaw przygotowanych szablonów dla graczy, którzy chcieliby zachować archetypy klasowe grając w Askanor. Nakłada się go na wybrana rasę, modyfikując jeżeli zajdzie taka chęć czy konieczność. Mistrz gry oczywiście również może swobodnie używać tych szablonów dla postaci niezależnych. Szablony są następujące:

Barbarzyńca Kon 10 Ums 6
Tło: Łowczy
Umiejętności:
- Walka Wręcz, poz. 3
- Uniki, poz. 3
- Mobilność, poz. 2
- Przetrwanie, poz. 2
- Równowaga, poz. 1
- Spostrzegawczość, poz. 1
- Ukrywanie się, poz. 1
Ekwipunek: skórzana kamizelka (lekki pancerz: 1 LKP, 0 CKP, 0 kara), oburęczny topór (2k6 w5 120s), sztylet (k3+1 w2 10s), krzesiwo, sidła unieruchamiające, kiepski sztylet (k3 w1 8s), plecak (koc, miska, sztućce), zwykłe ubranie.
Pieniądze: 1zł 0sr 0gr

Bard Kon 6 Ogłada 10
Tło: Aktor
Umiejętności:
- Uniki, poz. 2
- Empatia, poz. 2
- Mobilność, poz. 2
- Przebieranie, poz. 2
- Retoryka, poz. 2
- Rzemiosło (muzyka), poz. 2
- Spostrzegawczość, poz. 2
Ekwipunek: Kusza (3k6 w3 200s am: 20), zestaw do makijażu, kostium barda, kiepski sztylet (k3 w1 8s), plecak (koc, miska, sztućce), zwykłe ubranie.
Pieniądze: 1zł 0sr 0gr

Czarodziej Kon 6 Ums 10
Tło: Czarodziej
Umiejętności:
- Przemiana, poz. 3
- Ciało, poz. 2
- Wola, poz. 2
- Opanowanie, poz. 2
- Retoryka, poz. 1
Zaklęcia: Leczenie, Wzmocnienie, Błyskawice, Ogień, Teleport, Transmutacja, Antymagia, Telekineza
Ekwipunek: Różdżka zaklęcia (Błyskawice), kiepski sztylet (k3 w1 8s), plecak (koc, miska, sztućce), zwykłe ubranie.
Pieniądze: 1zł 0sr 0gr

Kapłan Per 6 Ogłada 10
Tło: Kapłan
Umiejętności:
- Walka Wręcz, poz. 2
- Ulubiona umiejętność bóstwa, poz. 3
- Retoryka, poz. 3
- Empatia, poz. 2
- Leczenie, poz. 2
- Opanowanie, poz. 2
Ekwipunek: ulubiona broń bóstwa, symbol bóstwa, Święta Księga, szaty kapłańskie, kiepski sztylet (k3 w1 8s), plecak (koc, miska, sztućce), zwykłe ubranie.
Pieniądze: 1zł 0sr 0gr

Druid
Tło: Druid
Umiejętności:
- Uniki , poz. 1
- Natura, poz. 4
- Alchemia, poz. 2
- Opanowanie, poz. 2
- Przetrwanie, poz. 2
- Spostrzegawczość, poz. 1
Ekwipunek: kij bojowy (k3+1 w2 5s), złoty sierp (k3+1 w2), kiepski sztylet (k3 w1 8s), plecak (koc, miska, sztućce), zwykłe ubranie.
Pieniądze: 1zł 0sr 0gr

Łotrzyk Zwi 10 Ums 6
Tło: Złodziej
Umiejętności:
- Uniki, poz. 2
- Kradzież, poz. 2
- Mobilność, poz. 2
- Równowaga, poz. 2
- Spostrzegawczość, poz. 2
- Ukrywanie się, poz. 3
Ekwipunek: skórzana kamizelka (lekki pancerz: 1 LKP, 0 CKP, 0 kara), krótkie ostrze (k6+1 w3 30s), zestaw złodziejski, 10 metrów liny, worek, kiepski sztylet (k3 w1 8s), plecak (koc, miska, sztućce), zwykłe ubranie.
Pieniądze: 1zł 0sr 0gr

Wojownik Kon 10 Ogłada 6
Tło: Weteran
Umiejętności:
- Walka Wręcz, poz. 3
- Strzelectwo, poz. 2
- Mobilność, poz. 2
- Opanowanie, poz. 2
- Przetrwanie, poz. 2
- Równowaga, poz. 2
Ekwipunek: zbroja łuskowa (ciężki pancerz: 0 LKP, 2 CKP, -2 kara), średni obuch (k6+k3 w4 55s), duża tarcza (k3 w6 30s), kiepski sztylet (k3 w1 8s), plecak (koc, miska, sztućce), zwykłe ubranie.
Pieniądze: 1zł 0sr 0gr

Mnich Zwi 10 Per 6
Tło: Mnich
Umiejętności:
- Walka Wręcz, poz. 2
- Uniki, poz. 2
- Mobilność, poz. 2
- Równowaga, poz. 2
- Opanowanie, poz. 3
- Empatia, poz. 2
- Leczenie, poz. 2
- Ukrywanie się, poz. 2
Ekwipunek: prosty habit.
Pieniądze: 0zł 0sr 0gr

Tropiciel Per 10 Ogłada 6
Tło: Łowczy
Umiejętności:
- Strzelectwo, poz. 3
- Uniki, poz. 2
- Mobilność, poz. 2
- Przetrwanie, poz. 2
- Spostrzegawczość, poz. 2
- Ukrywanie się, poz. 2
Ekwipunek: skórzana kamizelka (lekki pancerz: 1 LKP, 0 CKP, 0 kara), łuk długi (2k6 w3 80s am: 20) sztylet (k3+1 w2 10s), krzesiwo, sidła unieruchamiające, kiepski sztylet (k3 w1 8s), plecak (koc, miska, sztućce), zwykłe ubranie.
Pieniądze: 1zł 0sr 0gr

Zaklinacz Zwi 6 Ums 10
Tło: Zaklinacz
Umiejętności:
- Ciało, poz. 2
- Przemiana, poz. 2
- Zaklinanie, poz. 2
- Retoryka, poz. 2
- Rzemiosło (kowalstwo), poz. 2
- Rzemiosło (inżynieria), poz. 2
Zaklęcia: Zranienie, Osłabienie, Ogień, Teleport, Zimno.
Ekwipunek: Różdżka żywiołów, kiepski sztylet (k3 w1 8s), plecak (koc, miska, sztućce), zwykłe ubranie.
Pieniądze: 1zł 0sr 0gr

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz