Magowie Bitewni
Ten
dodatek zawiera osiem gotowych postaci określanych jako magowie bitewni (wojownicy łączący mirmagiczne zaklęcia z walką konwencjonalną). Każda z tych postaci została przygotowana w sile około 35 PU oraz nastawiona na konkretną taktykę walki w zależności od magii w jakiej się specjalizuje. Owe postaci są jak najbardziej grywalne i mogą posłużyć jako przygotowane postaci dla graczy lub jako npc dla MG:
Niszczyciel, rasa: Dragonita
Sił 10
Zr 8
Szy 8
Wyt 10
Int 8
SW 8
Ogd 6
Cechy Specjalne: Odporność na ból, Odporność na żywioł (ogień), Pazury.
Umiejętności:
– Bijatyka 2
– Broń biała (topory) 3
– Postawa 2
– Uniki 1
– Destrukcja 4
– Mirmagia 2
– Zaklinanie 2
– Bieg 1
– Opanowanie 1
– Percepcja 1
– Wiedza Magia 2
Pochodzenia: Dragonia, Mag bitewny.
Języki: piśmiennictwo, starowschodni, wspólny.
Moc: 3
Zaklęcia:
– Destrukcja: Broń Piorunów, Kula ognista, Ochłodzenie, Omrożenie, Pocisk ognisty.
Ekwipunek:
– Topór, obrażenia: k6+k3, wt: 4
– Topór, obrażenia: k6+k3, wt: 4
– Sztylet, obrażenia: k3+1, wt: 2
– Wzmocniony średni pancerz: 1 LKP, 2 CKP, Kara: -2
– Dodatkowo w plecaku: koc, miska, sztućce, krzesiwo.
– 20 sztuk złota.
Wampir, rasa: Vang
Sił 10
Zr 8
Szy 8
Wyt 8
Int 8
SW 10
Ogd 6
Cechy Specjalne: Mięsożerca, Potęga, Regeneracja, ślepota w Świetle, Widzenie w ciemnościach.
Umiejętności:
– Bijatyka 4
– Broń biała (sztylety) 1
– Postawa 1
– Uniki 2
– Mirmagia 2
– Krwi 4
– Uzdrawianie 1
– Zaklinanie 1
– Jeździectwo 1
– Opanowanie 1
– Przetrwanie 1
– Wiedza Magia 2
Pochodzenia: Dragonia, Mag bitewny.
Języki: piśmiennictwo, starowschodni, wspólny.
Moc: 3
Zaklęcia:
– Krwi: Klątwa krwi, Osłabienie wytrzymałości, Paraliż, Wampir.
– Uzdrawianie: Niezwykły atak, Uzdrowienie.
– Hybrydyczne: Życiożerca (Krwi, Uzdrawianie, Zaklinanie).
Ekwipunek:
– Sztylet, obrażenia: k3+1, wt: 2
– Wzmocniony lekki pancerz: 2 LKP, 0 CKP, Kara: -1
– Dodatkowo w plecaku: koc, miska, sztućce, krzesiwo.
– 20 sztuk złota.
Lalkarz, rasa: Alar
Sił 6
Zr 10
Szy 8
Wyt 8
Int 8
SW 10
Ogd 8
Cechy Specjalne: Skrzydła.
Umiejętności:
– Broń biała (miecze) 2
– Broń dystansowa (łuki) 2
– Uniki 2
– Mirmagia 2
– Nekromancja 3
– Zaklinanie 3
– Latanie 2
– Opanowanie 1
– Percepcja 1
– Retoryka 1
– Rzemiosło (inżynieria) 2
– Wiedza Magia 2
Pochodzenia: Avar, Mag bitewny.
Języki: piśmiennictwo, alarski, starowschodni, wspólny.
Moc: 3
Zaklęcia:
– Nekromancja: Animacja, Przejęcie, Samookaleczenie, Stworzenie Serca, Wyłączenie.
Ekwipunek:
– Krótkie ostrze, obrażenia: k6+1, wt: 3
– Łuk długi, obrażenia: 2k6, wt: 3, 15 strzał.
– Wzmocniony lekki pancerz: 2 LKP, 0 CKP, Kara: -1
– Dodatkowo w plecaku: koc, miska, sztućce, krzesiwo.
– 20 sztuk złota.
– Metalowy wzmocniony golem: Sił 10 Zr 6 Szy 6 Wyt 10 PŻ: 20, Waga: 140kg.
Broń: Średni obuch, obrażenia: k6+k3, wt: 4
Duża tarcza, obrażenia: k3, wt: 6
Obuchy 3, Postawa 3, Tarcza 2.
– Metalowy przyśpieszony golem: Sił 6 Zr 10 Szy 10 Wyt 6 PŻ: 12, Waga: 80kg.
Broń: Długie ostrze, obrażenia: k6+k3+1, wt: 4
Krótkie ostrze, obrażenia: k6+1, wt: 3
Miecze 3, Oburęczność 3, Uniki 2.
Skoczek, rasa: Sevek
Sił 8
Zr 8
Szy 10
Wyt 8
Int 8
SW 8
Ogd 8
Cechy Specjalne: Poliglota, Przyśpieszenie.
Umiejętności:
– Broń biała (drzewcowa) 3
– Broń dystansowa (rzucana) 2
– Uniki 2
– Mirmagia 2
– Przestrzeni 4
– Zaklinanie 1
– Bieg 2
– Percepcja 2
– Skradanie się 1
– Wiedza Magia 2
Pochodzenia: Amdenvor, Mag bitewny.
Języki: piśmiennictwo, starowschodni, wspólny.
Moc: 3
Zaklęcia:
– Przestrzeni: Przyzwanie, Portal, Szarża, Teleportacja, Zmniejszenie przestrzeni
Ekwipunek:
– Oznaczony krótki drzewiec, obrażenia: k6+k3, wt: 4, zaklęcie przyzwania
– Sztylet, obrażenia: k3+1, wt: 2
– Wzmocniony lekki pancerz: 2 LKP, 0 CKP, Kara: -1
– Dodatkowo w plecaku: koc, miska, sztućce, krzesiwo.
– 20 sztuk złota.
Antymag, rasa: Człowiek
Sił 6
Zr 8
Szy 8
Wyt 8
Int 10
SW 10
Ogd 6
Cechy Specjalne: Przystosowanie.
Umiejętności:
– Broń biała (miecze) 3
– Postawa 2
– Mirmagia 3
– Tajemnic 3
– Alchemia 2
– Opanowanie 2
– Percepcja 2
– Rzemiosło (kowalstwo) 3
Pochodzenia: Avar, Mag bitewny.
Języki: piśmiennictwo, starowschodni, wspólny.
Moc: 3
Zaklęcia:
– Tajemnic: Antymagia, Odepchnięcie, Rozproszenie, Rozwiązanie, Uderzenie.
Ekwipunek:
– Długie ostrze, obrażenia: k6+k3+1, wt: 4
– Krótkie ostrze, obrażenia: k6+1, wt: 3
– Wzmocniony wielowarstwowy pancerz: 2 LKP, 3 CKP, Kara: -4
– Mikstura: Adrenalinum, 4 dawki.
– Mikstura: Elrondum, 4 dawki.
– Mikstura: Eliksir leczniczy, 6 dawek.
– Mikstura: Eliksir oczyszczający, 2 dawki.
– Mikstura: Eliksir wzmacniający, 2 dawki.
– Mikstura: Maść na rany, 6 dawek.
– Mikstura: Sevenum, 1 dawka.
– Narzędzia kowalskie
– Zestaw alchemiczny
– Dodatkowo w plecaku: koc, miska, sztućce, krzesiwo.
– 20 sztuk złota.
Pancernik, rasa: Dragonita
Sił 8
Zr 8
Szy 6
Wyt 10
Int 8
SW 10
Ogd 8
Cechy Specjalne: Odporność na ból, Odporność na żywioł (błyskawice), Pazury.
Umiejętności:
– Bijatyka 1
– Broń biała (obuchy) 2
– Postawa 2
– Tarcza 3
– Destrukcja 1
– Transmutacja 3
– Mirmagia 3
– Opanowanie 2
– Rzemiosło (kowalstwo) 2
– Wiedza Magia 2
Pochodzenia: Dragonia, Mag bitewny.
Języki: piśmiennictwo, starowschodni, wspólny.
Moc: 3
Zaklęcia:
– Destrukcja: Broń piorunów, Błyskawica, Łańcuch piorunów, Wstrząs.
– Transmutacja: Czarna Stal, Skórozbroja, Śliskość, Utwardzenie, Tarcza.
Ekwipunek:
– Pawęż, obrażenia: k3, wt: 8
– Wzmocniony wielowarstwowy pancerz: 2 LKP, 3 CKP, Kara: -4
– Narzędzia kowalskie
– Dodatkowo w plecaku: koc, miska, sztućce, krzesiwo.
– 20 sztuk złota.
Tytan, rasa: Człowiek
Sił 8
Zr 8
Szy 8
Wyt 8
Int 8
SW 8
Ogd 8
Cechy Specjalne: Przystosowanie.
Umiejętności:
– Bron biała (obuchy) 3
– Postawa 3
– Mirmagia 2
– Uzdrowienie 3
– Leczenie 2
– Opanowanie 2
– Percepcja 2
– Wiedza Magia 3
Pochodzenia: Avar, Mag bitewny.
Języki: piśmiennictwo, starowschodni, wspólny.
Moc: 3
Zaklęcia:
– Uzdrowienie: Niezwykły atak, Przyśpieszenie, Titanium, Uzdrowienie, Zwiększenie siły, Zwiększenie szybkości, Zwiększenie .
Ekwipunek:
– Średni obuch, obrażenia: k6+k3, wt: 4
– Wzmocniony wielowarstwowy pancerz: 2 LKP, 3 CKP, Kara: -4
– Dodatkowo w plecaku: koc, miska, sztućce, krzesiwo.
– 20 sztuk złota.
Manipulator, rasa: Lanai
Sił 6
Zr 8
Szy 8
Wyt 8
Int 10
SW 8
Ogd 10
Cechy Specjalne: Piękno.
Umiejętności:
– Broń biała (sztylety) 3
– Uniki 2
– Mirmagia 2
– Wpływu 4
– Empatia 1
– Kupiectwo 1
– Percepcja 1
– Przebieranie 2
– Retoryka 2
– Skradanie się 2
– Wiedza Magia 2
– Zastraszanie 1
Pochodzenia: Ziemie zakonne, Mag bitewny.
Języki: piśmiennictwo, starowschodni, wspólny.
Moc: 3
Zaklęcia:
– Wpływu: Groza, Opończa, Niewykrywalność, Sugestia, Urok.
Ekwipunek:
– Krótkie ostrze, obrażenia: k6+1, wt: 3
– Nóż, obrażenia: k2+1, wt: 1
– Wzmocniony lekki pancerz: 2 LKP, 0 CKP, Kara: -1
– Dodatkowo w plecaku: koc, miska, sztućce, krzesiwo.
– Zestaw do makijażu.
– 20 sztuk złota.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz